2009年8月19日 星期三

Thank you card III

又黎..都係thank you card....哈哈


我琴日帶晒d工具返屋企...heehee...同埋媽咪一齊整呀...


本來就plan左要印埋thank you個百幾張啦..點知.....我呢個低b仔, 咩都帶齊晒, 就係帶漏左個 "thank you" 印 =.=


咁算啦.....因為都仲可以整後頁既...


所以琴晚就.......印個 "旻"係後頁啦..


媽咪好開心話佢都要幫手呀...咁我就負責印同上粉, 佢就負責用熱風機....


果然好快手啦我地..............哈哈~一晚我地已經整左成3百張..仲有幾十張就攪掂呢一part啦!!!!


其實都好窩心呢.....我一開始整野, 媽咪就即刻去搵左個盒比我, 同我講可以放晒整好個d呀..咁就唔會整唔見啦.........之後我地整整下, 仲一齊去揀相做油畫...


我同佢講晒我既concern, 而佢都好耐心地聽同比意見.......我個d 1516都唔係人人頂得住呢..


佢實在太了解佢個麻煩女了....


 


i love u mum!



沒有留言:

張貼留言