2009年8月17日 星期一

i'm loving it!!

前幾日..


返到sweet home, 等mr b...........我地大家各自去左玩...哈哈!


等等等....等又等...


等到我頂唔住...最後訓著左......哈~豬係咁架啦...唔會抵得住訓覺既誘惑


訓訓下....冇啦啦feel到有d野dup左埋黎我到喎即刻成個醒左...


之後....摸到個好似盒既野...再望望..就見到mr b係床邊到望住我大笑....


(玩野呀.....整醒人, 仲要笑我)


我同佢講, 我頭先feel到有野dup我呀..........佢就話, 你唔係feel到, 係真係有野dup你呀, 低b婆....


(係喎, 我頭先摸到有盒野架喎...)


咁佢就開燈了.....



就係比呢盒野整醒左...仲同我講祝我地相識第1900日開心快樂


 


* * * * * * * * * * * * * *


上星期五....有緣地約左菲比出黎, 交左d野比佢用...


其實d野我已經冇用架啦..因為係hk都唔用得既, 我有係因為上次影pre wedding時多左出黎的...


講真, 一直都唔知可以點handle呢d野..因為就咁掉又會好危險..唔小心爆左會著火呢...


有次咁arm睇到佢個blog講起呢一樣野..........佢又咁arm有用到...


我地就係因為咁...所以約左出黎交收了...


嘩...好緊張呀..因為我要見我偶像呀!!!!!!!!(唔係講笑....你個種與眾不同既氣質...一直都吸引住我去追你的blog呢~)


見到面了...你比我心目中還要更有氣質, 更貴氣............攪到我暈暈地呢...我唔係講笑...係真的呢......!!!!!!!!!


再一次令我深深感受到...一個吸引人既女仔, 係絕對唔需要化妝品來襯托的! 我係女仔都比你深深吸引, 何況係男生呢....(難怪 大dee哥對你咁愛錫啊)


多謝你的禮物呀, 我真係冇expect過要收你任何野呀..攪到我唔好意思...見到你個時, 又太緊張, 攪到我自己都唔知自己做咩...就好似交收咁, 大家交換野....真係失禮晒呀><


你的禮物...............我十萬個喜歡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!當我返到屋企個時, 係咁帶住比mr b 睇, 問佢靚唔靚...仲搵左好多衫呀裙呀出黎一齊襯呀~!!!!哈哈哈哈~!可想而知我喜愛既情度仲勁過我收到mr b送比我既第1900日既禮物啦


我冇帶住影相呀..因為我依家既full fringe,好似帶落有d唔match咁...不過放心.....因為我會留番長黎帶你呢個靚頭飾...真係靚到dum dum 聲呀!!!!!記住..唔係靚咁簡單, 係靚到dum dum聲呀!!


 


真係好靚呢....勁鐘意呀!!!!!!!



真係好多謝你呀菲比.....我等你約我下次去high tea呀!!!


沒有留言:

張貼留言