2009年8月26日 星期三

ha 皮 weekend!

armarm過左既weekend...實在玩到太攰了........................


星期六晚朋友既到訪, 玩左一整晚, 又飲又笑....我地都好耐冇試過同一班人嘻嘻哈哈了...好開心大家都玩得十分融洽呢...


- - 有做到野架.....買左2個小小accessories比mc(s)....我自己都覺得幾得意啦..arm晒開心既感覺呀.....唔知佢地鐘唔鐘意呢.....~


我冇c用....飲到一半已經頂唔住了, 好在係我地屋企玩.......有咩就早d訓啦....估唔到my dear mr b 竟然仲好精靈...沖晒涼之後仲可以坐係床邊睇相......@.@


 


星期日就約左一班準新娘一齊hee ha!都幾得意~~


夜晚約左親愛的 [ 一家人] 食飯...其實係前同事.....以前日日返工一齊打扙...好似一家人咁...哈哈!到大家都離開左個間公司, 都keep住間中食飯....感情都真係好好..


次次同佢地食飯...都一定食到勁飽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今次都唔例外........我地一行5日去左megu, 又飲又食!!!又因為其中一人曾經係呢到做過....所以....有勁special既價錢同埋.........我地飲埋唐司長lunch飲淨既個2支貴酒~~~~~~就係咁....呢晚又係飲...................哈哈!


 


好多謝my dear f.....
因為我一直都好想去旬崗買d結婚用品...可惜........身邊個個認為唔好去了....即使買貴d都唔會去啦..又麻煩又危險....就係咁, 連比個申請回鄉咭既機會比我都冇lu....


好在有你, f, 唔係你對我咁好.....願意幫我買野返黎, 我就要買貴野啦......


在心中吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!請你食4碗沙薑雞翼麵..哈哈!!



 


有朋友如此......夫復何求呢?


沒有留言:

張貼留言