2009年9月25日 星期五

仲有4個月的心情!

近呢個星期...情緒變化得好大...


冇啦啦唔開心, 又冇啦啦可以因為小小野開心番...


冇啦啦可以好冇mood....又冇啦啦可以心情勁靚....


 


為了mua之事既煩惱..已經唔再諗啦....既然係決定左, 我又何必係到反覆再諗...


唔知係唔係因為婚期快到, 所以咩都唔想再諗呢....


 


病了的幾天...日日返屋企都係訓...咩diy都冇整過


mr b竟然有一日同我講...我都想你間唔中有呢d小病..可以訓多d, 唔好成日以為自己係個鐵人咁日整夜整....聽到佢咁講, 我都唔知好嬲定好笑......佢成日都覺得我冇時停...都係既...我既time schedule真係排到好full架...heehee^^


 


好番既星期三...返到屋企.....緊係又開工了....訓左咁多日, 冇diy, 個人好似有d唔安樂呀...又同媽咪一齊開turbo了....個晚我地好快手, 個幾鐘, 已經印左100張利士封既面呢........我地都好滿足...睇黎呢一part, 開多幾晚工, 就可以完成到....依家我自己一有時間就痴痴痴~


 


開始左搵人報價印帖既內文, 第一個開天殺價.........普通印刷既church booklet 內頁, 竟收我$26一本......我不是羊"古"呀!!!!係用珍珠紙姐..都唔駛咁既價麻.......我自己個封面用珍珠咭紙都唔駛咁貴啦........well....係呢個時候, 竟然有人比意見我, 叫我自己印...其實我覺得唔係唔得....只係..印咁多......真係唔係咁易呢.........我將呢個羊古事件同mr b講...佢竟然話佢幫手印呀.......yeah!咁家暫定, 搵唔到一間合理價錢既, 就一於自己print啦....!! 咁睇黎...map card 都會自己 print埋....


 


backdrop - 已經報左價返黎了....同我budget既係一樣價.....不過.....我想要立體d呢....依家我想整個立體字...佢只係可以做到1cm厚比我........well.........攪到我又唔知點好...做好唔做好?


 


酒席 - 自從我地08年中deposit左之後....我地都已經冇理會過呢個item~哈哈~今日我終於都打左去, 問左一d decoration details....原來佢地包既基本野都ok架..只係backdrop我想整過啦.......問埋幾時可以去拎帖....同時間, 呀經理都提我地係未confirm menu呢....其實我地心目中已經confirm左邊個set架啦..只係未決定要08年個個package, 定09年...定係10年個個......well.....仲要比埋未來奶奶睇睇有冇野要改改啦...始終我地都想d guest食好d既............呢個係我地揀呢間既其中原因呢~


 


媽咪 & 奶奶衫 - 佢地自己分別都自己搵緊要租既衫啦.....呢樣野, 都唔駛我點煩既..因為佢地都好好咁自己去揀.....完全冇煩過我...真好..........我自己揀個d衫咁plain, 唔知佢地個d會唔會勁過我個d呢~?哈哈!


 


教堂 ceremony - 上星期返church, 想約神父做查詢..不過神父話一定要有齊d文件先可以呀....所以一定要拎左教堂紙先可以做到呢......至於我婚禮既歌詠...唔駛我擔心..佢地已經有個好既schedule練歌呢...雖然係成1月先開始練...well...都arm既....早練都唔等於一定好既.....我其實都估唔到, 佢地會將呢個item放左係佢地個主日學schedule到...真係要感恩呢~至於我預備個份教堂booklet, 依家有d擔心唔夠....實在估計唔到會有幾多人黎觀禮呢...咁我整定幾多本好呢? 不過都唔緊要既...依家都決定左自己print....到時係唔夠既..先再整啦.....況且我仲有紙係到....!


 

婚假 - 已經入左紙, 我老闆approve左架啦......哈哈!!其實係有d早就入呢個假, 我初初都冇諗過咁早就請架....不過我收到可靠線報...公司將會cut 婚假既日子呀.....嘩...咁所以就拿拿林入啦...老闆簽左, 依家等hr個邊, 咁就ok架啦......我公司婚假比其他既多..做夠一年已經有6日, 做夠3年有12日架......所以呢......早d就早d啦...況且我地一早已經plan晒d日子.....又煩少一樣呢~



仲有4個月....好想快d攪掂d決定...唔好煩呢.............其實so far, 樣樣item都唔算好煩....樣樣都算好順利...真係感謝主, 樣樣眷顧著我們~


原來結婚真係好多野攪, 仲要我比左咁多野自己攪...不過我想講, 我係好enjoy所有呢d苦既過程呢~


沒有留言:

張貼留言