2009年9月21日 星期一

病了的weekend

星期六先黎病..真玩野


plan好晒星期六的 diy...咩都冇做過啦...


因為返到屋企就訓左..........訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓到第二朝10點幾...


頂唔住...所以最後都睇醫生了..


公司醫生..次次都排長龍....~.~


好在星期六那晚訓得夠...星期日仲支持到去試妝!


因為關係都算特殊....所以朋友借出了屋以作試妝之用....同埋順便攪埋大食會...嘻嘻哈哈~


今次呢一位係freelance的mua


收費一般...可是好有熱誠!


最緊要係男友見到佢set 頭, 竟然好impressed!


(1)妝總算精神...唔太花巧, 因我唔係靚女, 唔會諗住mua化到自己變大美人呢, 自自然然已經ok....哈哈~希望到時會再好d啦....下次final touch up個時會用"very black 既眼線...今次始終唔夠黑咁呢.....(病真係呢....連妝都唔係好上咁.......)
 

(2)褂頭....個個朋友見到都話好好呀......我會婚前染返d頭髮架啦...始終一個tone咁, 呢d頭先會靚呢~~~



(3)我帶左自己個birdcage veil 叫佢試下比我睇啦...所以就整多左個婚宴march in 頭啦..



(4)me & my birdcage veil...heehee^^



(5)晚裝頭.........哈哈~~係我特別request, 前面要咁架.....型d麻..........(試到呢個頭個時...我已經開始頂唔住....病發發地....見我個樣咁呆就知啦.....)



我已經冇咁多力氣去再揀再試了...加上在場朋友的好評~


就佢啦.....相信佢都唔會由我好醜吧!


搵mua...真係好痛苦........試妝又要錢, 試得多, 其實心都會多......搵一個唔會將自己變成另外一人已經好好了...


 


 


同場加影....玩b相...其實今次大食會半個目的係為左玩人地個b啦......


人地既b永遠都係最好玩的...哈哈哈哈哈哈



沒有留言:

張貼留言