2009年9月8日 星期二

我要快....

仲有4個多月就bd了...


我都有幾多野未做架.....係依家呢個時候, 應該比心機架...


不過, 唔知做咩, 最近既weekend都好忙..................


由8月忙到依家....個個weekend都有節目呢....


先唔講d diy....就連我d eg都搵好款...


我真係要快d手先得啦....


to do list in sep


1. 再一次試妝, 已book 920, 希望呢次ok, 咁就唔駛煩


2. 要諗定我另外2件eg既款去造...目標係927個日上去度身, 同埋揀埋我march in個件wg


3. 今個week應該會整得晒我d thank you card啦..之前因為唔夠絲帶, 所以停左工啦...


4. 利士封已經做好左一半架啦.....下個week開始要印印印, 之後再痴痴痴


5. church invitation既面, 其實都已經開始整緊架啦..........已經碌晒cuttlebug..依家係印緊名, 呢個process用好多時間..因為個個embossing 毛毛都幾麻煩....整完呢個, 仲有個日子要印上去呢~


嗚嗚嗚....仲有好多野未攪咁tim..都唔敢加入9月個list到...


緊張緊張緊張~~


沒有留言:

張貼留言