2009年9月3日 星期四

身痕.....

有錢就會身痕, 可以apply係所有人身上...


 


話說...前日返到屋企.............收信...


見到稅局信..講真...真係唔想拆開........


所以都真係冇拆.....放左2日, 終於都忍唔住開下佢..............


 


呵呵


今次, 我係第一次..................終於都感受到收到退稅既感覺了....哈哈哈


起初, 睇到稅單上既amount....都心沉一沉........點知...再睇埋, 見到下面attach 左張票..原來個個amount係退番比我架.....


第一個反應係: 好野, 可以買野比自己啦~~yeah!!


第二個反應係: e, 我有冇睇錯, or睇漏左個小數點


第三個反應係: 原來我上年搵少左咁多.....係有加埋供樓既factor.......不過都唔會係咁大影響架麻.....不過轉工個3個月, 又真係冇咩收入, 而且搵到新工後出到既bonus都比之前少


第四個反應係: 唔理咁多, 好開心.......諗下買咩比自己先....


 


就係因為咁........身痕了...


係開始左供樓呢樣野之後.............好耐都冇試過買d咩比自己啦.......


今次target 銀包(想轉好耐了.........), 袋 x 1 (哈哈哈!! 唔會買太貴架啦....今時唔同往日...冇咁多零用錢啦~)


今朝返工, 冇啦啦醒起, 我之前一直都好想係anya到整個be a bag....哈哈!喜歡anya已經係好耐既事啦, 當佢第係hk第一間shop開個時, 因為日日放工都經過而睇到上左癮.............有一次, 終於都忍唔住手, 買左我第一個既photo bag...! 佢既質地好好, 都算好"come"用架...heeheee~~~~


仲有.......依家英鎊平左.....買咪好似好抵囉~~


上次買個個係rio size, 今次要買個最大既, weekend - 42 x 30 x 15cm....


 


唔知佢可唔可以訂左, 寄去hk shop pick up, 咁咪可以慳返shipping囉...........


諗下都開心..不過有可能諗諗下, 又冇左件事!


沒有留言:

張貼留言