2009年9月18日 星期五

welcome boxxxxxx

有一日...


我冇啦啦, 諗到個welcome board 改為box 形....咁好似有多d立體感啦....


所以好早之前已經叫妹幫我買左厚咭紙同埋絲絨紙..


一心都諗住個色係黃黃啡啡既...點知....個時買唔到啡色既絲絨紙.....


只有退而求其次....要左棗紅色啦....


唉...其實都真係有d後悔要呢隻色...唔係話唔靚...只係..冇啦啦有隻呢個色...唔知想點啦.......


最慘就係, 我話錯左比妹妹知我要幾多....其實心中想要3尺....點知同佢講左要3碼.....


買左咁多...我又點可以唔用呢.............


即使到依家我自己都好似仲係到說服緊自己棗紅囍慶d, 又會match番我自己張帖既色....


個box 已經整好左, 仲已經貼埋個絲絨紙...


依家就係貼緊石....................所以仲未完成....


比大家睇住個面先啦....個盒未影...哈哈


 



我用左ss16 貼個"旻"啦..我想話...ss34真係閃好多...我自己一路貼都覺得真係好shiny.要帶番副先得...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~


 


其實我同一時間成日都整緊唔同既野...所以so far都未有一樣item叫做totally 完成既...


或者我既人生就係 "攪東攪西, 一事無成" ~!!


 


沒有留言:

張貼留言