2009年9月28日 星期一

一個productive 的weekend

今個weekend, 好似做左好多野咁啦..heehee, 做到咁多野成個人都開心晒呀!


deocoration個到, 已經比左deposit, 就交比jnc啦........11月佢地會send draft比我地再揀...
其實我大豹已經將我個idea比左佢地....到時只要再有d顏色配搭就得lu~



我星期六, 竟然開始左整table no card..哈哈!其實一直都有idea點整, 之前都剪好晒紙架啦..
見會開始用個個囍印...所以就整埋先啦.....
已經整好晒25個底架啦....面就真係遲d先整....



仲有..就係開始左印囍落牛油紙...因為個印都幾大, 所以呢...都比較整得慢呢....
不過都好..我估...一個月既時間應該冇問題!!



印帖 - 報左兩間, 都係咁貴.......同mr b 講, 佢竟然認左頭, 話佢print....
即係我地既帖 + map + church booklet...都會係我地自己print!!
其實都唔好話唔擔心...因為咁..print完仲要加工...咁即係加左我既workload..
不過咁...佢都係話去print, 我都覺得冇理由我唔配合架麻...
所以就係咁...又做左呢個重大既決定了....
依家就係整template, 試print, 買紙..就開工啦!!!



教堂歌 - 今個星期日, 我婚禮既指揮交左個draft比我啦...咁我就易諗好多啦..
只要加番我想要既歌, 就得了..
同媽咪 + 妹 傾好晒...
教堂歌confirm!!yeah!!我唔會再煩搵咩歌啦...
其實, 只要能帶動guest既心, 無論係common定係唔common既歌都冇所謂啦..
最緊要係新娘同新朗接受到主的祝福麻~



顏色筆 - 之前係paper art到, 個姐姐試左比我睇, 我個囍印, 上埋色靚好多...
一心都想買個d筆架啦. 點知paper art個到, 我想要既色都冇晒=.=
琴日我自己係去做運動前, 上左去中南到睇...
yeah!!搵到了~~即係...一印好, 就可以開工啦...哈哈哈哈!



我的eg - 上左carmen到傾埋要造既衫了...
估唔到既係...我席前依家揀左要銀色.......
即係話我本身諗住銀色既姊妹裙要轉了..好在, 我係未訂呢~
仲有...已經揀左席前婚紗...一試就ok左....人人都話著得瘦..你知啦, 呢個形容詞好敏感架麻
一聽到, 即hold!哈哈~攪掂!
依家即係我bd既衫, 已經初步攪好晒...
係等我個兩件eg造好就去fitting埋...
唔好話唔緊張.....


琴日, 覺得自己有d敗家既感覺, 因為係carmen個張單, 唔經唔覺攪到咁大...
well...我仲以為仲係好平啦.......
晚飯時, 媽咪同mr b都睇得出, 我為左呢件事唔出聲...佢地都安慰我..一生人一次既, 著得你靚就唔好諗啦~
mr b都話, 即使我唔件件都係造租..其實都係差dd錢..咁何不比多個dd而造一件全新而合我心水既衫呢~



媽咪衫 - 琴日媽咪係carmen到一試, 即ok!哈哈
因為我媽咪都算係肥媽黎架...佢自己都好擔心冇衫佢著到..最大問題係佢又要d型d個d麻...
carmen太知我媽咪既心意了, 一揀出黎, 一試上身, 3分鐘, 我媽咪已經話ok, 唔駛試第二件!



婚紗相album - 琴日ip打黎, 話已經email左個排版比我睇啦...heehee^^ 都ok滿意...
不過有d野都仲要改改先得, 同埋, 我有2本album架麻..依家仲等埋另外個本..
快d攪埋呢樣, 咁我就可以開始排我下一本啦...yeah!



 


沒有留言:

張貼留言