2009年9月7日 星期一

我不要做豬新娘

仲有4個多月就bd了, 再加上, 上次嘉見到我, 問我做咩肥左......好明顯就係影完pre-wedding個時又放肆啦...所以減肥既行動都要再開始..


其實2次影婚照前都有plan做多d運動 + 食少d, 希望 fit d咁影相.......記住係plan.....到差唔多夠時間個陣, 一定又會同自己講, 唔緊要啦, 相有得執架麻..哈哈哈, 講到尾都即係懶~


不過bd個日, 就真係唔同了.........人地會見到真人架麻..係肥既, 就真係肥架啦喎........


所以...上個星期, 我再一次的起心肝去keep..........希望keep到幾多得幾多啦.....
加上.....同某姊妹傾談中, 我同佢講, 我想懶....佢咩都冇講, 只話, 如果你想做豬新娘既, 你就唔好做啦...........嗚嗚嗚嗚~~豬新娘, 我唔制呀! 比佢咁講一講....即乖乖地做到幾多得幾多啦....


我plan住一星期3-4日都上hot yoga, 星期一至五既晚餐都會食代餐, 星期六同日就放假啦同男友一齊, 冇理由佢食野我唔食架麻.....不過, 盡量食少d啦..哈哈哈!


上個星期我既運動表























 星期一星期二星期三星期四星期五星期六星期日
運動 1 hr hot yoga 1 hr hot yoga  1 hr hot yoga + 50mins cycling


都真係有上到3堂既hot yoga....琴日仲上多一堂50min既fat burn cycling....哈哈~一見到佢堂cycling係fat burn...即上!!!


都真係好攰...唔好講笑, 上完個50mins cycling, 一落車個下呢.......嘩....腳軟=.=


不過我要瘦就係咁架啦, 邊個叫我肥呀........冇得揀....只有做....


 


今個星期日冇得上yoga架啦..所以我諗住1,2同4都上一堂hot yoga......如果可以既, 希望可以有一日返工前游一次水........


目標: 我不要做豬新娘!


沒有留言:

張貼留言