2009年9月14日 星期一

又一個week...

又過多左一個星期...


今個星期冇咩做過d diy野呀..因為我成個week都係係到prepare伴娘份生日禮物啦...唔係d咩貴重野...不過足足花左我一個week既時間去整...


唉..不過呢......整出黎個效果同我想像中仲有一大段距離呢.......anyway......希望佢鐘意啦.....下次整份好d既~~~~~~


星期六晚....返到屋企就係咁切切切切...生果啦^^整左個生果salad + 可愛蒟蒻....


之後已經好晏......油油指甲油...咁就要訓啦...........


星期日, 一個開心嘻哈gathering....其實我個人係好悶架....比你地知道晒tim...heehee^^
都預左我地唔會好勤力整野架啦, 玩多同食多啦....哈哈~~最勤力係你啦 fion.....你真係幾快手架喎, 我都要學下先得!!


一班人share下, 原來真係咁開心架....不如...下個月又攪多次囉?


 


好...講完玩...講番我自己既運動schedule先





























 星期一星期二星期三星期四星期五星期六星期日
運動1 hr hot yoga1 hr hot yoga 1 hr hot yoga   


唔算好勤力啦...不過總算keep到3日yoga + mon-thur 既dinner係代餐 (星期五伴娘birthday dinner, 所以正常, 星期六既lunch代餐補左數 ^^)


沒有留言:

張貼留言