2009年9月10日 星期四

decoration + invitation card draft

自己一直都有個idea要一個怎樣既backdrop.....


至於其他既decoration, 其實酒樓本身個d簡單既枱花 + 心心波我已經ok架...


所以自己都唔急於咁快confirm..成日都諗住expo個時先去搵同比錢啦...


上次miss左8月既expo, 仲諗住好快又有..點知一去已經到11月啦...


見到咁....琴日即打去我心儀既decoration公司問期啦..


初初都冇架...後來佢知我只想做backdrop, 都話應該冇問題...


之後仲係電話到傾埋我心中既design....佢都初步報左個價比我....都算係within我個budget呀.....所以就等佢下星期比個details報價我, ok就去比錢啦......


好野....咁又好似攪掂左呢個item一半咁.....咁多野pending未做.....做左一樣, 又可以係自己個list到加個tick..真開心.....heehee


 


church invitation 個到, 自己琴日都做左個sample了.....已經比mr b approved, 加埋媽咪同妹妹都話好.....下一步就係度好個size比我愛既darling幫我design個map card.......


依家仲係到諗緊用咩紙好.......呢幾日要去睇下襯下先得啦...仲有就係搵個平靚正既地方印..........呢樣先係最煩呢............因為我實在太多野要印了...所以真係要慳得一蚊得一蚊啦......


 


夜晚我仲draft左個帖既內文....仲家仲搵緊個簡易既invitation內文...我見到既sample都太多野咁啦...我想要一個少d字....simple & clean d既...........


我諗住印左帖 + invitation + map先...遲d先再印church個個程序....因為我怕等到太遲先整.......我仲要加工呢......


 


依家最緊要就係搵左d hair-do 同埋eg reference先...因為920試妝 + 927去傾造eg..........


好...又攪左幾樣咁...!!yeah!


沒有留言:

張貼留言