2009年9月17日 星期四

我們的利士封

話說好耐之前既肥雀利士封之後...都好似都冇提過我重新整過係點啦...


其實一直都剪好晒d紙架....不過後面個張要用番cuttlebug 整個 "with love"...之後前面個到要印番個印印....


成日都冇時間印印啦..


琴晚....又同媽咪一齊出手啦...


熱愛熱風機的媽媽...當然係負責用熱風機啦..


而我, 就係印印印, 同埋整embossing powder.......


成個過程都好開心....我地唔係做得好快....成晚都係吸左60張...不過唔緊要呀,
因為媽媽話: 5-6晚都可以吸晒架啦......


呢個係後頁...加左 "with love"


 


前頁...有心心花囍印 + 旻



前頁留好晒"子口"....(哈哈....唔記得左個字點寫....), 預留好可以貼住後頁~


 


貼好左之後....係後面會見到個入錢位....哈哈~經我試驗..係絕對夠位入到張$20, 更何況$10紙呢~~~heehee~不過其實唔係咁滿意後面呢個位啦...好似整到冇咁靚咁...不過算啦...



 


就係咁啦......我們的利士封的final version.....i love it!


會加入去帖到做回禮利士封...希望收到既人都會用dd時間睇下呢隻野, 我已經心滿意足啦~


沒有留言:

張貼留言