2009年6月1日 星期一

主禮神父

係比左deposit之後..就係要去confirm神父了


琴日, 終於都見到劉神父...


係mass之後, 戰戰兢兢咁去誠邀神父做我的主禮


過程何其順利, 神父仲好高興同衷心地祝福我..


意想不到的係, 係導師會議後, 係邀請時我只係輕提了一次我既日子, 神父已經記得而且公開左我呢個好消息,  見到神父開心的笑容, 就已經可以感受到佢的喜悅!


 


感謝主, 因主為我安排的, 是最美好的!


 


 


又confirm左一樣重要的事宜了, confirm左神父之後, 媽咪可以放心地去邀請家長會同少青為婚禮準備歌曲了...


沒有留言:

張貼留言