2009年6月5日 星期五

男禮

結婚除左新娘要靚, 新朗都唔可以唔理佢既...


再加上, mr b 係一個咁貪靚既人....


所以一早我地都決定左會為佢造2套西裝啦...


呢個決定, 係因為我地係ip揀衫影相時衍生出黎既.....


佢hold左影相個套西裝, 唔係太arm身架...........well...不過佢地都冇啦, 只有接受, 當然又唔係好覺眼, 但係佢著得唔太舒服咁..


其實初初都冇諗過去造架, 只不過, 佢試親都唔arm 身, 唔係上身唔arm, 就係條褲唔夠佢長.......


所以...就決定造了, 造左佢又可以帶多套去影相, 到結婚個日又可以著番..計落又幾抵喎....


我地睇黎睇去, 最後決定左做一套粉藍色的...款式簡單就可以..


嘻~~果然好睇...之後我地仲訂造埋一樣布料同顏色既bow tie...最緊要係佢自己著得有自信啦~


相會係下個post出, 不過會私有化左..只有blog友先睇到啦...!!
想睇既就同我講聲add你地睇啦~


沒有留言:

張貼留言