2009年6月5日 星期五

wedding ring

wedding ring都係一樣好重要既野...

一直都諗住去買就算了...


不過前日, 有個auntie約左我拎d野之後, 我先醒起呢個auntie係做珠寶加工架...佢仲同我講, 叫我結婚介指搵佢做啦, 點都一定可以比出面平同好架.....


就係咁, 一言驚醒...


佢仲會同我去搵埋d批發既鑽石, 想點都得呀....我隻e-ring都可以比佢改埋size.....


實在太好了..又可以放下一心頭大石...有佢幫手我一定放心啦...


我就係想做大約呢d款, 既然我隻e-ring都要改size, 咁就可以順便改一改去match埋我既wedding ring啦..嘻嘻~~


 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言