2009年6月10日 星期三

我的中式印~

琴晚畫好左我想要既中國style 樟了...點知, 原來我d橡皮用晒了


冇得雕tim...


呢個idea係我睇左 blog友cassie 既中國剪影印, 我見到實在太靚了, 所以都構思左一個啦.....諗住可以印係帖到呀~~



睇住個草圖先啦, 未買到橡皮膠呀~~~


今日特登放棄我食飯時間, 出左去cwb 既得$10店到試搵我心愛既橡皮...點知..冇貨呀..嗚嗚嗚~~


特登出去, 冇理由吉手而回架麻...咁緊係睇下有咩要買啦..


點知....比我搵到...circle cutter...


之前一直都想買架啦..不過又冇見到喎...今次見到, 仲要係$10, 緊係即買啦...


佢仲要有埋尺架....最大可以cut到15cm直徑既圓型....$10, 好抵玩呀........


 


另一開心事...哈哈~~已經收到羅浮宮電話...話我地之前影個d婚紗相已經 ready了, 下星期二送貨~~yeah~~
我自己唔係太記得我揀左d咩相啦已經.....哈哈~~講真, 唔係太期待啦, 因為始終佢地影出黎既野...都係太過standard, 唔夠自然...不過, 話晒係自己第一次既婚紗相, 點都好興奮既~嘻


沒有留言:

張貼留言