2009年6月30日 星期二

IP pre-wedding 預備!!!!!!!!

呢幾日都係到忙星期四影pre-wedding既野......


我個人就係咁架啦, 成日都臨急抱佛腳.....d野唔到最後個一刻都唔做...


一早諗好晒d deco 野, 都係今個weekend先黎買料整....well..算啦, 呢個可能係我地既生活方式~~哈哈


星期六....先同自己整左gel nail先.........
早d整, 有d咩唔得, 仲有幾日時間比我補補~



今次算係咁架啦整得...到依家都冇咩問題.......唔敢整咁長啦....怕到時影影下相我太粗魯整斷左一隻, 咁都唔知點算呀~~~~到時真係笑唔出都似呀.......


 


星期日...carmen打比我..叫我再上去試多次件eg, 同埋拎埋..唔駛我地聽日咁趕...佢真係好好呢.......講真...人地又唔係賺我好多錢.....都次次因應我既要求去改件衫....仲想點呢, 真係好感謝佢架.....


佢仲同我講, 我影完之後....幫我加閃件衫, 等我big day個日著時有多d野睇啦.....


 


仲有樣大慒野........就係....我竟然上星期五先醒起我冇預備鞋襯我個件黃色eg............
真係.............慒成成咁呀~~仲諗住去sauvignon 訂一對.....遲遲都未去....人地都比唔到我啦.....放棄了唯有~!


所以......lunch個時, 出左去公司附近個2間造鞋既shop到睇下啦......
點知....又真係得喎, 可以比我星期二有得拎....咁就好了


訂左一對3吋半的....簡單銀色好了...襯衫易d...


今日, 終於都拎左番黎啦...



 


preparation check list


1. birdcage veil - DONE


2. veil - DONE


3. EG shoes - DONE


4. paper aeroplane - 未整完


5. 相片加工 - 未整完


6. 哈哈笑 - 未整


7. Mr B 恤衫改衫褸 - 未整


8. 閃閃星decoration - 未整


應該係咁多啦........應該冇啦掛~~睇怕今晚要開夜車..............


聽晚入南Y島了...哈哈!又緊張又期待又擔心....


 


希望有好天氣~~唔落雨已滿足...有陽光會更好~~嘻!


4 則留言:

  1. 記得影多0的花絮同我0地分享...hehehe
    [版主回覆07/03/2009 09:34:00]熱都咩都唔記得影啦.....哈哈哈

    回覆刪除
  2. ya..remember to shoot some "making of" photos ar...i think the weather will be nice on that day.
    [版主回覆07/03/2009 09:33:00]嘻~!!!!琴日真係好好天啦....有藍天, 有白雲.....熱..不過唔焗..仲有d風....好開心呢...

    回覆刪除
  3. 勁呀. 連gel甲都自己整
    [版主回覆07/03/2009 09:33:00]嘻~~其實係因為我自己怕出去整麻煩啦..........所以自己學識左...自己煩自己好過呀

    回覆刪除
  4. congratulation.....i think wai must shoot many good photos for you!
    [版主回覆07/05/2009 11:06:00]我對呀威都好有信心架...嘻嘻~!!!好期待d 相呀..好想快d有得睇!!

    回覆刪除