2009年6月22日 星期一

試衫....

今個weekend, 繼續埋頭苦幹我的頭紗........好快完成架啦.......我諗...哈哈


琴日爸爸節...
我地一家人去唱k...........哈哈哈~~
其實都幾搞笑啦..
mr b 起初聽到我地最後決定左去唱k, 都呆了.........
不過呢個係我dadi mami 決定既.......就冇計啦...一齊去玩下啦..
果然...十分開心呢~


係去唱k前, 我都去左試我件婚紗同埋黃色晚裝啦~
婚紗係3個月前已經開始造架了..
一直都話要搵full lace gown既...不過後來.....mami話要ball gown先夠好...
所以依家都係上身lace..下身揀左用紗, 因為full lace仲要ball gown style..真係會too much呢~
終於琴日都見到成品, 有得試了....~!!!!


4呎拖尾ball gown 婚紗..........都比預期的好....就係我想要既簡簡單單~


至於黃色晚裝更得到各朋友既好評呢~自己都好滿意



好早前, 上網搵好晒資料..搵左好多間..
諗住先去睇一d平d既先, 到之後去d貴既就比較到....
點知.....第一間諗住陪朋友去試...但我都乖乖地比錢join左.......可能就係因為mr b 話揀唔到, 可以造租麻........
一早揀呢一間婚紗鋪時...其實都唔係太想...好怕我揀唔到現成的衫租..又怕even佢造出黎既野唔好.....................比左錢.....自己唔開心左成個week, 不停咁諗......
我mami見到我咁, 主動話陪我上去, 睇下d衫cutting, 手工得唔得...
去左之後...mami話以佢既價錢做到咁...其實真係好超值呢...況且款唔arm可以造租麻~總算放下左心頭大石!
不過....我真係唔想用太多錢係衫呢個item呢...,而且老闆娘carmen真係好好人....所以就冇再搵其他租衫了~~


budget有限...寧願用多d錢揀個化得我靚d 既mua~


4 則留言:

  1. 你件婚紗好靚呀!! 絕對會令賓客有"嘩!!"一聲的感覺呀!!!
    [版主回覆06/22/2009 16:18:00]多謝你呀 !!!
    其實我自己都好鐘意啦.不過係怕佢好似太簡單咁啦.....因為佢只係lace, 一d閃都冇架~~~

    回覆刪除
  2. 雖然無閃, 但D LACE 間住間住咁, 都好有層次呀!!!
    目光自自然然落左係D LACE 度!!
    [版主回覆06/22/2009 16:50:00]聽你咁講...都放心d...嘻嘻~~
    不過我都整左個少少閃既長頭紗...咁可以balance返呀麻~~~

    回覆刪除
  3. 你好叻呀!! 自己整頭紗!! 難唔難整呀? 你整左幾耐? 材料係邊度買??
    sorry, 變左問題少女添~
    [版主回覆06/22/2009 17:07:00]其實唔難架.....材料都係係深水埗買啦........之後係釘釘釘咁架咋........因為我買左4碼紗......所以用既時間都有d耐啦.....同埋好depends你釘幾多野上去喎~
    你都可以試試啦....嘻~!

    回覆刪除
  4. 化妝真的緊要過衫啊! 著靚衫化個妝出來嚇死人咩...
    [版主回覆06/26/2009 17:55:00]係呀係呀....budget有限,d衫不過不失已經滿足架啦..
    不過化妝呢個item, 真係唔慳得啦...唔係嚇屎晒d親朋呀~!!

    回覆刪除