2009年6月17日 星期三

pre-wedding - 羅浮宮 晚裝篇

再黎...就係晚裝啦


仲記得個時, 揀晚裝, 揀到火滾.......


咁leung.........


我個樣又leung, 再揀d咁leung.....叫我想點先....


試左幾件....leung到想打爆塊鏡呀...


個sales仲同我講, 影婚紗相最緊要係笑容個d啦, 衫都係其次.........................



係姐...咁唔鐘意....著左都笑唔出啦..


 


最後....sales 姐姐拎左呢一件比我試...


講真, 我都唔想揀呢件啦...因為本人自問冇身材! 大肚腩...揀左即係叫我黎緊到影相個日都唔可以食野都或者會遮得住....


但係.....已經再冇野好揀了...


所以只有唔食野啦...


 


影相前個一刻, 我同mr. b互相提點....
縮肚呀....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈







沒有留言:

張貼留言