2009年6月11日 星期四

男禮 - III

上次都講左我覺得套男禮有D怪, BOW 太又太細..


所以 mr. b 再去左同佢講, 睇下有冇得改.................


唔講由自可, 講左真係幾把火


個結果係咩都冇得改


 


先講個bow 太, 我好記得好記得訂個時...明明明明明明好清楚講左要幾大.........
到做左之後都發覺冇大到..........
點知....佢話已經係大左架啦.....
所以......................唯有再訂....
不過收我地平d, 本來要$150, 依家$100...
唉..都怪我地太信佢啦...................原來咩都要講得好清楚!!!!!!!!!!
呢$100..........就算了...


再講番套suit..................................個答案係...冇得改~
佢話其實同其他禮服差唔多架啦....係要咁架
再一次...都怪自己冇同佢好好講清楚.....即使係同佢訂suit訂左好多年......都係講清楚好d.....


而緊張同忟既竟然只係我自己, mr b 仲話都冇咩大問題呀...
可能係我自己過份緊張啦..咩都想好d....
個問題係, 比左錢, 緊係想做到既野係自己想要架啦..................
我唔覺得係我特別麻煩喎.........


依家咁...唯有算啦...應該係話著個個都話冇問題, 我仲係到搵野煩咩~我煩自己個d唔好....!


我唯有去搵過晒d靚既鈕換過去, 希望睇萵去會sharp d啦~


沒有留言:

張貼留言