2009年6月25日 星期四

試衫 II

朋友終於都比番個日試衫D相我了.....


後面...



前面...姊妹小姐係到同我收埋緊個條腰帶呀....



 


後面個花花...條腰帶係carmen比我試下咁好唔好睇......大家都話冇好d啦...所以都冇要到啦~



 


到黃色晚裝....都係我自己搵款係carmen到造既......我仲會帶埋去影我第二輯既pre-wedding...


 


前面...



 


後面....



 


黃色衫上面既花花係臨時扣住先架姐....因為我太趕先去造..carmen話d花未整得切..但都想我試左件衫先...所以個花花又要再等等啦......


 


好野....攪掂2件.........
之後個d, 遲下先再諗下點啦~~~~~


沒有留言:

張貼留言