2009年6月9日 星期二

ip pre-wedding - 試衫篇^^

冇啦啦搵番我之前係ip試衫影低既相....其實佢地既款唔算多...不過件件都好似幾靚咁啦.......


之但係我自己揀個d都係一d比較成熟既style, ruby話估唔到我會想試個d款啦...佢實在忍唔住, 所以佢揀左幾件比我試........


呢件我一直都冇諗過要試架, 覺得自己著呢d咁既一層層會唔好睇....點知...試左出黎, 又幾好咁喎.....ruby話襯番我個年紀同埋影相地方啦, 所以都有揀到呢件去影..



 


至於呢件..係mr b 睇相薄話覺得好靚好靚既一件啦.....不過因為我地揀左係南Y島影, 呢件著左出黎影會睇我唔到加上我肥, 諗都冇諗過要著呢d款呀, 所以ruby同我一直都唔recommand架, 但係因為mr. b 太鐘意啦, 所以 ruby都話滿足下佢, 比我試比佢睇啦......黑色真係幾型架...咁當然冇揀到啦...



最後揀多左件婚紗..不過個件冇影到啦....哈~唔記得左影呀......以我記得個件係有dd魚尾既感覺...


我揀晒兩件都係婚紗...因為佢地冇d sharp 既晚裝啦..而我又係d冇咩燈光影夜影...所以.....


只但係咁, 我上個月尾, 靈機一捉...諗到去我租big day衫個到造租一件我好想要既鮮黃色~ 未有得睇呀..因為仲做緊呀.....下兩個星期有得試架啦, 到時再share啦~~


沒有留言:

張貼留言