2009年6月26日 星期五

pre-wedding 準備 - 小小surprise ^^

仲有一個星期, 就要影我地第二輯既pre-wedding了..
今次話晒係比錢join 既, 點都會落力d啦....


我地只會係南Y島影.....所以一早都已經係南Y島租左一間渡假屋..可以換衫化妝, 而且仲可以影一D生活照呢......


我地決定地點之後......攝影師呀威都有提過我地...睇下會唔會自己整D tee 同decorate間屋...到時影出黎會靚d, personalise d咁啦..


一直我地都有諗帶d咩去影架....不過至於佢講既 tee, 我地好似唔記得左有件咁既事...一路都冇傾同埋冇話去買........


到左琴晚, 我返到sweet home之後......................
mr b 竟然問我呢件事喎......我仲話一係....我地出去買2件白tee, 之後我自己整d印, 印上去啦......都應該整得切既...


 


 


點知...我一打開衣櫃....就見到



好得意, 笑得好開心既 "哈哈笑"



後面就係哈皮哥寶....(happy couple)


估唔到原來mr. b一早已經諗左呢一樣野...仲去訂埋...對於我黎講係一個大surprise...以為佢唔上心.....原來佢句句都有聽在心的.....


真係好開心呀.......


雖然如果比我諗, 我唔會整d 咁colourful 既design....不過就係因為佢份心意..我好鐘意呢兩件tee呢.....加上, 我地2個就係成日都嘻嘻哈哈既人...襯晒我地呀......


好meaningful 呢, 因為我地要做一對happy couple 呀.....


 


 


 


哈皮其實都係源自mr b 既鬼主意啦..
就係佢今年送比我最後單身的生日咭.....



都係佢親手整呢....手工唔係最好..不過係我心中已經係the best.......
呀....透露左我個年齡出黎tim.....shu, 唔好話比人知呀...哈哈哈哈!


沒有留言:

張貼留言