2009年6月25日 星期四

絲花 @ 太源街

前日唔駛返公司...上完堂之後就去左太源街了..


當然就係搵blog友講個間絲花啦.....


好快已經搵到.....佢都算有幾多款啦..........價錢都一般啦..唔係特別平....不過都比起好多地方算係差唔多...


起初我自己慢慢睇既, 之後老闆娘蔡太走過黎問我想要d咩...介紹下比我...蔡太真係好nice..佢係咁幫我襯花...又問我鐘意d咩, 盡量搵比我...


到比錢時.....唔記得身上唔夠錢.....
咁我就同蔡太講, 唔好意思, 唔夠錢...我諗住同佢講我去禁完返黎比啦...
點知...我未講, 佢已經話唔夠既, 下次經過先比番佢........下.........我有冇聽錯.?!
當然我都好堅持地話, 唔緊要, 我依家即出出面禁啦, 叫佢pack定等我....


禁完之後返去........我比錢....蔡太話都叫佢下次先比架啦....我就話, 做生意既...唔好既...同埋我都怕我自己唔安樂啦...........


佢實在太好人了...估唔到仲有d咁nice既人..


大家如果去買絲花既...可以去下佢到睇下呀~!!


 



沒有留言:

張貼留言