2009年7月3日 星期五

ip pre-wedding - 影完篇 ^^

7月1個日..我地真係好忙啦...


話說我地d 野未整晒, 之前個晚我地2個都一齊開turbo整啦..(連mr b都有出手,哈哈哈~!真乖~!), 所以起身之後都係不停整......


總算係出門前攪掂晒....


第一站, 去左花墟買花啦....一向都唔好花既我...要我揀花..真係唔識揀..又唔知價, 又唔知邊d "come"....所以都係自己見到咩就買咩咁啦...


之後...我地就上ip final fit了...
個到真係好舒服.........哈~!我地仲同ruby佢地玩得好開心啦.......
原來ruby有左bb...上次見佢都唔覺既...........
試好衫之後...都未走..因為等呀yu啦...我地一心諗住upgrade去60張個個package...就係為左個本好靚既magazine相薄
點知...原來我又記錯左野...個個package既話就會得番一本album....又好似唔夠咁....
講下講下, 傾下傾下........呀yu話..原來佢地有個咩都包package..不過一路都冇咩sell比人啦...怕嚇走晒d人...
但係佢一講呢個package包既野......我地2個即刻冇聲出...因為呢個package原來就係我一直想要既野...經過一番考慮之後....由package c 轉左呢個終極package...
就係包晒所有相.................再有2本 magazine album............油畫等等................
係幾肉赤架啦...不過, 我地都話如果唔係join呢個, 到最後, 分分鐘會用唔止呢個價去買相啦.....


之後就去食野, 就坐船入南Y島lu~~~~~~~


入到去都已經成10點了...所以都冇周圍去....只留係屋到佈置...


 


7月2
我8點就起身了..就緊係盡最後努力做下facial, 同埋札好d花啦..拉開窗簾..
好好天呀


點知................去到kitchen, 發現我係個sink到浸住花個d水冇晒.........
咁我d花....................well.......個繡球, 即再搵水浸佢睇下會唔會有機會番生......
波波苛花冇事.....不過尖頭苛花就...一拎出黎就散晒....


咁都冇啦...個苛花少就少d..不過咁都幾靚呀..清d麻~


之後9點叫醒勁懶訓mr b...我地緊係落去食個full breakfast啦!!!哈哈~!


根住就番上屋到最後攪攪d decoration~
紙飛機..經過一晚之後..佢地好似頂唔住咁...哈哈哈哈




我有帶埋我整個對bear bear啦~嘻嘻!呀威之後同佢地影相個時, 仲話佢地好串啦...係叫昂高頭...哈哈哈哈哈哈


我地整既扮菲林...


床頭有我地個閃閃名~


我自己帶去既黃色裙...同埋我個頭紗..(個邊我自己釘晒閃閃珠架...)


風車


等緊既時候....影影影~



化妝姐姐好準時到, 都好快手攪掂我.......之後就影影影啦...影得好開心......個個都去到邊傻笑到邊....哈哈哈


窩心1: 化妝姐姐好照顧我...換衫出去前同我成身噴晒蚊怕水....但係佢自己唔記得左同自己噴~仲有....佢自己見到我個birdcage veil...我冇叫, 都有同我用...仲話好靚啦...嘻!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


窩心2: 呀威去到有野飲既地方都買埋比我地...我地仲一齊食呀婆豆腐花.....保充能量呀!!之後5點幾返去屋到再換衫時, 又再落去買左好多串燒一齊食呀...真係好感動呢~


窩心3: 助手ivan....幫我地袋晒我地d野出去....都唔好話唔重呀....仲成日都好take care我地d衫有冇整好...十分good!!!!!


窩心4: 哈哈~!!第一次收到blogger既sms......好開心呢...多謝你呀 mrs f......


我地對呀威好有信心...因為佢係一個有要求既人~!不過可能因為我地係已經join左要晒d相...所以諗都冇諗過偷影啦....哈哈哈哈


等睇相了!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言