2009年7月31日 星期五

朋友仔!!

 


for FioN & eMilY


 


人與人之間總係好奇妙的..


即使當初或到現在..都只是用文字來溝通


都可成朋友


今日..有人同我講..."自己一個人攪結婚野, 其實會好寂寞的. 有著唔同人既support, 感覺到自己原來都不會孤單"


好認同, 原來我自己一直都係有同樣既想法


識到你地係我地既緣份, 互相幫忙, 會有更好更開心的日子...


只是小小心意..想你地都感到, love is all around, 亦都希望你地keep住感到這樣吧!


 


fion


我係你未叫我去買個囍印個時, 我其實已經買左想送比你啦..只係都估到你又會比番錢我...所以, 我只有自己整個, 將我自己diy個個送比你吧!


你唔同我計..將你淨左個d簽名筆都比左我..呢個只係我小小心意啦~


 



 


emily


其實, 我係你fans好耐啦..今次可以整個印比你, 我真係好開心呢...


support u!!!



不用多說...在心中!


好快d約我拎啦


沒有留言:

張貼留言