2009年7月18日 星期六

豬豬豬豬豬豬豬豬豬豬豬!!

呢個post, 我只想講, 我真係好豬~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我點蠢..就唔再講啦..


只係會話比大家知, 我既利士封又要再整過


皆因, mr b 睇住我整同埋有幫手整個時, 都唔同我講話個型唔似雀


到我琴晚開始覺得越睇越唔對路個時, 竟然同我講, 一早都話係似鴨................................


鴨?????????睇睇下又真係幾似喎......咁又唔早d講....


仲要係到跳鴨仔舞...我就快被佢激死啦


一.一我仲有咩好講呢...


好在我仲未印晒印仔.....d紙仲可以改造第二d野...


如果唔係我一定殺人呀!


吼.....


 


 


沒有留言:

張貼留言