2009年7月31日 星期五

ip pre-wedding IV - 沙灘篇

又係時候, 出下相比大家睇睇了...


今次呢一篇就係沙灘篇....係熱屎la la咁上完風車山瘋狂後...我地就去沙灘了..


終於可以放低個條勁重婚紗..........哈哈哈


嘩....估唔到咁多年後去番呢個沙灘.................竟然係可以污濁到咁呀...


勁多垃圾......................唔掛得d人都唔會落水玩, 只係係d沙到曬啦..........


 


我一早知道自己會影下沙灘, 都買左條短既裙.......效果影出黎好好呢~






 






 


呢張有朋友話我地好似拍緊d樓盤廣告啦..哈哈哈哈!!!



 


以下呢幾張....做咩我地笑得咁開心呢, 係到玩緊咩呢??


影呢幾張時, 其實呀威只係要我地慢慢咁行架咋....不過估唔到.......


行行下, 有d浪cum左黎我地到啦....攪到我地成半身濕呀...


係unexpected 既浪cum埋黎下......我地既反應係----"嗌" 本身係到影相, 已經好多人望架啦...我地仲要大大聲咁係到嗌....................



 


日光既瘋癲相已經post完......


下一part開始就係日落了....終於都影到我地個感覺係靜dd架啦~呵呵呵


 


沒有留言:

張貼留言