2009年7月30日 星期四

ip pre-wedding III - 風車山篇

唔知你地睇到悶未呢??


成日都睇住我地個個低b樣.....哈哈


上兩篇都係一路上風車山時所影既......


講真..要上風車山..真係唔易...........................仲要著住婚紗禮服.......仲要咁熱.........


mr b....一路行...都係咁話唔想行,


仲同呀威講 "我比$20你, 你揹我上去呀"


呀威答番佢 "不如我比$100你, 你揹番我上去呀"


哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈


佢地真係熱到傻左..


 


我地個兩隻大蜜蜂終於都出場啦...



 


同場加影...轉轉抱....大家要留意mr b既表情...真係由心而發...衰到爆...


上到山, 影到差唔多...呀威就叫mr b抱起我, 再轉2個圈...


mr b: 唔係呀.........咁熱行到上黎, 仲要抱住隻豬....佢好重架喎


呀威: 係呀, 仲要轉2個圈tim呀..keekee


我: 呵呵呵~~好野, 有人轉我呀...哈哈哈哈哈


 


之後....mr b 唯有就範


我仲助跑埋去...


呀威仲影到佢個勁慘樣啦...(不過唔post個幾張啦...因為個樣太衰......哈哈)



 


嘩哈哈哈哈~!!


沒有留言:

張貼留言