2009年7月28日 星期二

ip pre-wedding II- 沿路上山篇 1

睇黎...大家都仲未比我嚇得死....


所以......等我再upload 多d先


呢一篇......歸納為沿路上山篇...就係我地由渡假屋出發上風車山沿路影既...


(呢一篇只係 1 咋...仲有幾篇..問你地睇c未....)


天氣...熱到爆! 不過...影到個天咁靚...真係咩都抵番晒..


我地係決定左搵ip影pre-wedding時, 都已經係好想影藍天白雲架啦..


今次...真係如願......好開心...


thanks god for arranging everything for me


 


好啦...黎啦...


預備好了...


d相未執架..見到我肥屎大隻唔好嚇親呀!!


準備嘔吐袋未?


黎啦.......


 






 


呀yu問我地...點解我地連錫錫都係笑架呢?
哈哈~因為.....我地係低b架囉........咩都要笑!






 


呀yu話, 呢一張, 我地2個既笑容好一致...一樣咁天真....哈哈哈哈哈






 


估唔到mr b套西裝影出黎係咁sharp咁靚.....連佢自己都話估唔到個效果咁好啦....(不過下一句就係...因為佢高大靚仔喎, 所以先著得咁好睇啦........)


 


 


 


沒有留言:

張貼留言