2009年7月27日 星期一

ip pre-wedding...睇相了...^^

估唔到咁多人比我影響到...攪到大家都一齊緊張.....哈哈


25/7/09 星期六 晚上 7時


我要好好記住呢一日..因為...我睇相了...哈哈哈哈哈哈哈


我想講


我真係


真係


真係


真係


真係


真係


好多謝呀威


唔係佢, 我地唔會有一輯咁自然, 真情流露既 pre-wedding...


我地個日一齊睇相...大家都仲記得影個一刻係到笑咩, 玩咩...連呀威都一樣記得...


笑到成個ip都嘈晒......呀yu仲話要行開一陣, 因為笑到好攰了...


 


大家唔好期待d相係影到個人好靚, 好elegant個d, 因為我同mr b都唔係呢一d style...


大部份既相都係我地d低b真情流露, 真性情既樣~!
(所以一d都唔好睇, 有d仲好醜下...但係我地鐘意..)


mR b 同我之後都開開心心過馬交...一路上, 我都係問佢
"我地揀邊張相做油畫呀?哈哈"


問到琴日返到屋企我都仲問緊啦.....不過大家都仲未有定案..


 


最後想講既就係....我同mr b 睇完之後都一至好認同我地今次既錢係花得好值得...同埋都好慶幸我地係影之前轉左個個終極package, 我地可以要晒d相..唔係既話, 我地星期六個日之後一定要申請破產!


 


 


好了...我下一個post會upload相架啦...


blog友仔, 你地睇前記得唔好食左野先睇呀....怕嚇到你地嘔呀..


唔係blog友, 而又想睇下我地點傻既, 就叫我add 埋你地啦...


 


沒有留言:

張貼留言