2009年7月15日 星期三

懶懶懶~!

最近呢幾日都好似冇咩整過d diy野....真係勁懶呀!


其實都同我既時間分配有關既....基本上星期一至五既 schedule 都比我安排到密密麻麻....想sip d時間整野都冇啦...哈哈!


成日睇到個個blog友都咁比心機整野...我都忍唔住啦..


我琴日畫好左個welcome "box" design.....諗好用咩色同材料...之後就緊係搵我呀妹去買料同整個"box", 之後我再加工啦...係佢先最得閒, 可以日日係屋企同我整......


嘻嘻~!!!妹呀.................靠晒你啦!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈


沒有留言:

張貼留言