2009年7月29日 星期三

ip pre-wedding II - 沿路上山篇 2

熱到爆既天氣............行左冇耐........mr b既恤衫已經係全濕透...


哈哈~~威仲話, 咁仲好...一定唔會影到一tat tat啦...因為都唔知係濕左..


佢地2個仲話, 呢一輯要命名為 " let's get wet!!!!!!!!!"


哈哈~我聽到真係笑爆...比佢兩個激死.....


 


跳飛機呢幾張...我地勁鐘意~~







呢幾張相, 可以睇到mr b件恤衫......濕晒....哈哈哈~仲有, 最後個張, 呀威係咁話佢最鐘意....個日仲問mr b可唔可以再做番呢個動作.....笑c左我了...佢仲係咁話...你睇下佢個樣, 幾天真...........


 



做咩咀miu miu? 因為碗豆腐花係熱架啦...........哈哈






 


我一心諗住去露德聖母限堂到影幾張相...可以擺係church.....點知個到..好細....影左都唔會似church.....不過之後, 就借左人地間學校, 影左呢一張.....


一睇已經決定用呢一張做我地係church既簽名布啦~



 


 


沒有留言:

張貼留言