2009年7月27日 星期一

ip pre-wedding I- 渡假屋篇

最後final係有232張...


太多既關係同埋d相全部都未執...我都係挑選出黎啦....


個d十分嚇人既, 都係留番我地自己睇好了....


 


一開始..就係我地預備左好耐既 - 渡假屋篇..


去南Y島既其中一個原因係, 可以利用埋渡假屋影生活照


為左係我地personalize既相...我地整左好多野去佈置


 


哈皮哥寶 - hapi Couple^^




我地自己帶去既哈哈笑..
呀威叫呢一張做"米奇老鼠"相呀...哈哈~因為影個時, 佢叫我, 比個米奇老鼠mr b啦...


 


呀威叫我地做番同個哈哈笑一樣既樣~



 


呀威叫我責上mr b到影...我二話不說就已經即埋位..仲唔肯返落黎啦....



 


點知轉過頭, 呀威就話轉位...........我走都走唔切啦....所以就有下面呢一張啦...哈哈



睇相個日, 呀威仲笑我地件衫個圖好似人地個d義工衫咁啦...真係笑c左我地呀...哈哈哈哈哈哈哈哈



 


渡假屋篇完~


希望大家唔好嚇親.....


 


沒有留言:

張貼留言