2009年7月6日 星期一

pre wedding 好快有相睇了....

今日收到呀yu電話...........佢話約定我地揀相啦.........其實唔應該要揀相, 係睇相先arm, 因為我已經買晒d相啦..........今次去, 只係睇下影成點.....


已經約實左 25/7 7點去睇啦.........
明明都唔緊張架...
唔知點解今日收到佢電話............攪到我鬼咁緊張......2個week....我怕我等唔到呀!!!!!!!!!!!!!點算~~~~~~~~~~~~好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張好緊張!


 


好在, 黎緊個2個星期都十分忙...


今個weekend上婚輔, 下個weekend約左d 好朋友去唱k...........................


過左呢2個week, 就好快有相睇啦......快d 快d 快d


希望唔好咁差啦...................................因為駛左好多錢麻~~~~~


 


沒有留言:

張貼留言