2009年7月17日 星期五

我們的利士封

好早之前已經買好晒紙...亦都諗好左要d咩形...


買好之後, 都好快剪好晒.....


剪好晒既底都好快用cuttlebug 碌左個"with love"落去..


之後雕埋我地個"旻"印...再雕多左個心心花囍印


 


但係琴日先試整左我地既第一個利士封了... 


過程都好順利啦...之前拎左呢隻紙上paper art, 個個姐姐試左之後, 話我呢隻紙用embossing powder個效果會冇咁好呢....因為會stick埋一齊...


一直都好擔心...因為紙買左, 剪埋, 冇得放棄....


 


都好彩...佢講個個情況唔算好嚴重啦...........只要印左落去之後, 用個小掃, 掃去多餘既粉..就冇問題啦~


"旻"同左透明帶閃既 embossing powder, 而心心花囍印就用左銅色~


 



 


ps 其實旻就係我地婚禮既主旨.........昌+雯的2合一....


"旻" - 意思天空....所以我地都諗左用 "love bird" 為我地既利士封形狀.......
意思就係 spread our love all over.............
希望除了我們有愛外, 都想將我們的愛感染比收到帖既人...


 


 


沒有留言:

張貼留言